Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2009 01:47 - Езикът на омразата става норма. Тревожно е!
Автор: stoinov Категория: Политика   
Прочетен: 1740 Коментари: 5 Гласове:
0



ДПС е против създаването на партии на етническа основа в България.

Това подчерта в понеделник в Стара Загора депутатът от Движението за права и свободи Лютви Местан.

Той отрече да познава създателите на Мюсюлман демократичния съюз, както и връзката им с ДПС.

Езикът на политическата омраза има претенцията да се превърне в норма на политическо говорене в страната и ние сме силно разтревожени от това - подчерта още Лютви Местан.
Той посъветва всеки политик в България да се замисли дали не е допринесъл с поведението си за разпалването на езика на омразата.

Според него тезата, че в създаването на Мюсюлман демократичния съюз пръст има ДПС, била безумна, защото цялата философия на движението е интеграционният модел.

По-рано в понеделник председателят на НДПС и бивш зам.-председател на ДПС Гюнер Тахир заяви:

Винаги когато ДПС се намира в изолация, тя лансира такива етнически формации, за да покаже, че ако не е във властта, в страната може да се появят елементи, които да ескалират

 



Тагове:   омразата,


Гласувай:
0



1. samvoin - ДПС е партия на етническа основа и ...
29.09.2009 02:18
ДПС е партия на етническа основа и партия продриваща официалният български език.
Аз не съм против турците в България да имат новини на турски, когато обаче Турция признае наше национално малцинство и даде емисия по държавната телевизия на български, а говоренето на предизборни кампании е нарушение на Конституцията на страната, която ясно казва кой език е официален.
Също така, Ахмед Доган не веднъж вмени на българският народ и нация колективна вина за "възродителния процес", без обаче нито веднъж да каже че този процес беше взаимстван от нашите съседни страни без изключение, но и най-вече от САЩ, както и лагерите и политиката на Хитлер спрямо евреите бяха взаимствани от там.
Ахмед Доган нито веднъж и не каза, че съветникът на Тодор Живков прокарал този процес е лице от еврейски произход и самопризнал се след 1991-а агент на МОСАД, от което става ясно защо беше прокаран този въпрос, само че никой не си зададе въпроса как така евреите не бяха преименувани в България?
От друга страна, аз десетрократно казах че ислямофобията на "Атака" и РЗС в последната кампания също беше и е противоконституционна, но и тук конституционния съд и органите на страната не реагираха, с което проличава че ДПС и "Атака" са едно органическо цяло, еднакво покровителствано в беззаконията си от власта на техните създатели.
Тази ислямофобия обаче далеч не е пробългарска и българска и националистическа, а е проционистка и облужва изцяло ционизма, т.е. еврейския фашизъм и расизъм и световна инвазия.
Видя се че "Атака" беше отглежданата "опозиция", гласуваща за закони на Емел Етем, гласуваща за отмяна на българският език в България и за изборното законодателство в предния парламент, както и в редица общини коалиционен партньор на ДПС и БСП, както и на СДС /като в Плевен/, където гласува заедно с тях пораженски за разграбване и криминално раздържавяване и колониално на общинските и държавни активи.
Не случайно и Сидеров е сред най-върлите покровители както на американската инвазия през 1991 във вестник "ДемоНОкрация", така и на Ахмед Догтан, още известен като Меди Доганов.
А тоя Меди Доганов, не е зле да излезе да обясни на електората си или електората му да види, колко бивши "възродители" с турска етническа принадлежност обаче, има в редиците и висшия ешалон на ДПС и на какви служби са били протежетата на Доган в периода на "възродителния"?
После от къде и защо онзи режим взаимства тази политика и накрая как така и къде по-света би могло да има цинизъм, партията - считана все още дали правилно или не за наследник на БКП, да започне да сипе пепел по-главите на народа ни заедно с ДПС за същия тоя "възродителен", както и да храчи за него по българският национализъм, който десетилетия наред не само не е на власт, а е жестоко преследван /ако въобще някога в чистия си вид идва на власт след 1878-а на наша територия/ и без да се спомене гък от "дисиденти" като Желев и други израелско-сини утрепки, че именно националиста, обявяван за "фашист" Илия Минев, беше сред най-първите противници на преименуването.
А ислямофобията която наблюдаваме днес, е не с български, а с антибългарски характер тъй като изцяло обслужва целите на такива като Доган и Джордж Сорос, бленуващи за етническо, верско, регионално, съсловно, класово и какво ли още не разделение на българската нация и разбиването на България на малки анклави и нейното постепенно мултинационализирани, къде със съществуващи или изкуствено създадени като "македонската" "нации" посредством кървави геноциди над българите, къде с новоизлюпени и новоизмислени по-регионален, верски или етнически признак или преселението на даден етнос на наша територия след българският, постфактум.
цитирай
2. zaw12929 - Коментарът на samvoin е жив пример ...
29.09.2009 03:14
Коментарът на samvoin е жив пример за езика на омразата,Българите не можем да преодолеем правото и на другите, да се радват на майчин език. Християн демократична партия има и у нас даже, защо да няма мюсюлманска. А в ДПС не са само мохамедани. В Турция и преди и днес има български печат, училища. Доган си е Доган и ние нечленовете на ДПС сме ирелевантни затова, какъв лидер е той!
цитирай
3. samvoin - Коментарът на samvoin е жив пример ...
29.09.2009 17:25
zaw12929 написа:
Коментарът на samvoin е жив пример за езика на омразата,Българите не можем да преодолеем правото и на другите, да се радват на майчин език. Християн демократична партия има и у нас даже, защо да няма мюсюлманска. А в ДПС не са само мохамедани. В Турция и преди и днес има български печат, училища. Доган си е Доган и ние нечленовете на ДПС сме ирелевантни затова, какъв лидер е той!
Интересно ми е за кого гласува ти на последните избори, като си срещу ДПС и Доган?
А иначе съм съгласен че ако има християнски партии на верска основа, нека има и мюсюлмански. Въпроса е полезни ли са въобще такива партии на религиозна, а да не говорим на етническа, регионална, класова, съсловна или други основи на които да се дели целокупната българска нация и не е ли нужна една общонационална организация, която да не всява верски, етнически или друг смут най-после, а да е истински националноотговорна каквато повярваха много хора 2005-а че ще е "Атака", но не е?
В Турция има ли в държавната телевизия или в държавни вестници печат на български майчин език или новини? И в Турция може ли да съществува партия, чиито лидери да говорят български пред българите и да не бъдат санкционирани по-никакъв начин? Както и в която и да е съседна нам страна, в Русия или в друга така наречена велика сила, особено в любимите на Доган - Великобритания и САЩ?
А дали може да съществува политически лидер, вменяващ колективна вина на цялата нация, или на конкретен етнос и на държавата за многото доказани престъпления в миналото срещу българският етнос?
Не знам все още подобни неща да съществуват, ако съществуват, дай малко доказателства и ще приема че е нормално това което става у нас.
Не съм казал че турците нямат право да говорят майничият си език, но нямат право политически лидери да говорят на каквито и да е чужди езици, които може да са неразбираеми за повечето хора от България, защото това е най-малкото неуважение към целокупната българска нация, да не говорим към Конституцията и законите на Република България, в които ясно се казва кой език е официалния и кой език се говори при официални обръщения, предизборни кампании и в институциите на страната.
Този конституционен текст, ще бъда съгласен да се промени в посоката в която ти искаш и да е законно говоренето на чужди езици, когато съответната държава направи това спрямо българският. Когато същите турци искащи това от нас, поискат и от Турция да го направи спрямо българите същото.
Да не говорим че в Турция и при повечето наши съседи /като изключим Сърбия може би/, дали има и признато българско национално малцинство? Където българите са коренно население.
А иначе, аз бих искал да попитам защо турците са единствения етнос у нас, който на 99% гласува за една и съща партия? И защо единствено не съм чул до сега евреин или турчин да е гласувал за българска националистическа организация /не казвам че има наистина достойна такава, достойно представляваща нашата идеология, за това и не членувам в нито една/? И все пак, факта си е факт...
цитирай
4. zaw12929 - Не стоят нещата така
29.09.2009 23:18
Да има в Турция и не само там! Стига , станахме роби на робството отпреди 130 години. Стига омраза!
Нека съдът да се произнесе, а не ние да се насъскваме без да знаем как стоят нещата, нито сме компетентни да го решим
По добре гледайте турските сериали, за да видите, как отразяват бита, а не се занимават с антикомунизъм, нито с антибългаризъм, нито ще правят Косово. Защото сме страна от ЕС и нещааата се уреждат по друг ред
Аз не одобрявам в себе си тази партия, една от над 500 партии и тя е рожба на нашите неразбирателства, омраза и сме ние и те политически употребени.
цитирай
5. samvoin - Да има в Турция и не само там! Стига, ...
30.09.2009 01:07
zaw12929 написа:
Да има в Турция и не само там! Стига , станахме роби на робството отпреди 130 години. Стига омраза!
Нека съдът да се произнесе, а не ние да се насъскваме без да знаем как стоят нещата, нито сме компетентни да го решим
По добре гледайте турските сериали, за да видите, как отразяват бита, а не се занимават с антикомунизъм, нито с антибългаризъм, нито ще правят Косово. Защото сме страна от ЕС и нещааата се уреждат по друг ред
Аз не одобрявам в себе си тази партия, една от над 500 партии и тя е рожба на нашите неразбирателства, омраза и сме ние и те политически употребени.
Сега не говоря за това, за робството от преди 130 години, а говоря за настоящето. Май има други дето опитват да ни го припомнят.
Съдът явно няма да се произнесе за нищо, защото там работят лица които са част от тази схема и съда е прогнил от корупция и сифилис у нас.
Нима съда се произнесе или органите за скверненето на български гробове в кърджалийско /Не казвам кой е поръчителя на тази провокация, но органите които гълтат данъците ни защо не разрешиха този казус и не ни казаха Истината за да не се шири омразата?/?
Как така когато еврейски гробове или така наречен храм бъдат сквернени, целия свят научава че това било "расова, етническа и верска омраза" и мотивите обезателно били такива, а тук беше изкарано не само че няма такива мотиви, а че е някаква "невинна детска игра" този сатанински акт?
Ето у нас как се "произнася" съда, прокуратурата и полицията и дали и те не съучастничат на това да се разраства омразата и напрежението. Ако те навременно реагираха и тушираха в зародиш тези случаи, едва ли би се разраствало такова напрежение, но тогава ще се стигне до поръчителите и заинтересованите всичко това да съществува, а това са именно господарите на днешната власт на която тези органи са подчинени и на стоящата зад тях световна и тукашна олигархия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stoinov
Категория: Политика
Прочетен: 76527
Постинги: 46
Коментари: 96
Гласове: 62
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930